Pomalu,ale jistě končí vegetační období a blíží se období, kdy nebudeme potřebovat naše robotické sekačky. Pokud chceme, aby nám i v příštím roce naše robotická sekačka fungovala, je nyní ideální období k tomu, abychom ji udělali posezónní servis, opravy a údržbu. Současně řešíme i otázku, kam správně na zimu robotickou sekačku uskladnit, aby byla v optimálních podmínkách. Se všemi těmito problémy vám umíme pomoci.
V sídle naší firmy v Polné u Jihlavy máme kromě prodejny sekaček a automatických závlah také dílnu, kde robotické sekačky opravujeme a servisujeme. Provádíme pozáruční servis robotických sekaček značky Gardena, které si naši zákazníci zakoupili v naší prodejně nebo e-shopu, ale umíme opravit a udělat servis i robotickým sekačkám jiných značek koupených u konkurence, která robotické sekačky prodává, ale neposkytuje k nim servis a opravy.
O možnosti servisu a oprav robotických sekaček jiných značek než Gardena, popřípadě koupených u jiných prodejců se předem informujte na telefonním čísle +420 725 864 111 nebo na emailu stepanek@smart-zahrady.cz
Kromě toho, že provádíme posezónní servis a opravy robotických sekaček, nabízíme našim zákazníkům jako další službu posezónní uskladnění robotické sekačky v našem speciálním skladě, určeným k tomuto účelu. Sekačku si k nám pošlete na posezónní servis a my vám po jeho provedení sekačku uskladníme v našem skladu a pošleme vám ji na jaře na začátku sezony.